8.1 Tilausvaiheessa sinua pyydetään valitsemaan toimitustavaksi kotiinkuljetus tai nouto. Verkkokaupassa järjestelmä ei tarkista tarkkaa toimitusosoitetta. Kauppa voi tilauksen jättämisen jälkeen kieltäytyä toimittamasta yksittäisiin toimitusosoitteisiin, mikäli osoite sijaitsee vaikeasti tavoitettavissa olevassa paikassa, kuten saaressa tai ison postinumeroalueen reuna-alueella.
8.2 Mikäli toimituksen loppuunsaattaminen ei onnistu sinusta johtuvasta syystä (esimerkiksi tilanteessa, jossa kukaan ei ole vastaanottamassa tilausta sovittuna toimitusajankohtana) ja toimitus joudutaan uusimaan, veloitamme lisämaksun (alkaen 9,90 €) tehdystä työstä. Näissä tapauksissa emme takaa, että tilaus voidaan toimittaa uudelleen saman päivänä. Mikäli asiakaspalvelumme ei tavoita sinua, asian käsittely lopetetaan kolmen yhteydenottoyrityksen jälkeen.
8.3 Jos et ole vastaanottamassa toimitusta sovittuna ajankohtana eikä asiakaspalvelumme tavoita sinua kolmesta yhteydenottoyrityksestä huolimatta, toimitetaan tilaus takaisin myymälään eikä sitä enää yritetä toimittaa asiakkaalle. Kauppa ei takaa, että maksamasi ostokset toimitetaan tai ovat noudettavissa enää myöhemmin. Tällöin Kauppa voi olla palauttamatta ostosten loppusummaa täysimääräisenä ja tehdystä lisätyöstä veloitetaan alkaen 9,90 €. Mikäli haluat edelleen vastaanottaa tuotteet, kehotamme sinua tekemään kokonaan uuden tilauksen Verkkokaupassa tai soittamalla Kaupan asiakaspalveluun.
8.4 Mikäli haluat, että tuotteet jätetään ovellesi, pyydämme sinua kirjoittamaan tästä erillisen maininnan tilausta tehdessäsi Verkkokaupan lisätietoja kuljettajalle -kohtaan. Tällöin vastuumme tavaroista ja niiden kylmäketjusta päättyy, kun kuljettajamme on jättänyt tavarat oven taakse. Näissä tapauksissa edellytämme, että tilaus on maksettu etukäteen.
8.5 Jos toimitus jostain syystä myöhästyy, asiakaspalvelumme ottaa yhteyttä sinuun. Kauppa voi tarvittaessa vaihtaa toimittavaa myymälää, jotta tilaus saadaan käsiteltyä poikkeavissa tilanteissa.
8.6 Keräämme noutotilaukset myymälän takavarastoon tai noutolokerikkoon viimeistään valitun noutoaikaikkunan alkuun mennessä. Kun tilaus on valmis noudettavaksi, lähetämme sinulle ilmoitusviestin sähköpostiisi ja noutolokeron koodin matkapuhelinnumeroosi. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, mikäli et pääse hakemaan tilaustasi sovitussa aikaikkunassa, jotta voimme pyrkiä kartoittamaan mahdollisuutta noutoajan siirtoon. Mikäli et jostain syystä hae tilaustaan toimituspäivän aikana, veloitamme tehdystä työstä (alkaen 9,90 €).