S-kaupat asiakaspalvelu
Verkkokauppamme omat asiakasneuvojat palvelevat sinua chatissa ja puhelimessa ma-pe klo 8–22 sekä la-su klo 10–18. Chattibottimme palvelee sinua koska tahansa, vaikka keskellä yötä.
Verkkokauppamme omat asiakasneuvojat palvelevat sinua chatissa ja puhelimessa ma-pe klo 8–22 sekä la-su klo 10–18. Chattibottimme palvelee sinua koska tahansa, vaikka keskellä yötä.
Chattibottimme Ilona auttaa löytämään vastaukset asiakkaitamme useimmiten askarruttaviin kysymyksiin. Jos kysymyksesi on kovin kimurantti tai haluat jutella asiakasneuvojan kanssa, ohjaa Ilona sinut oikean ihmisen juttusille.
Viestilomakkeella voit kysyä sinua askarruttavasta asiasta tai lähettää vaikkapa kehitysidean, joka auttaa meitä parantamaan palveluamme. Jos tuotteessa tai toimituksessa oli jotakin pielessä, voit lähettää lomakkeella reklamaation.
Voit soittaa tarvittaessa asiakaspalveluun,
puh. 09 4245 8661 (Puhelun hinta on operaattorisi hinnaston mukainen pvm/mpm)
Miten luon käyttäjätilin ja kirjaudun?
Mikä on käyttäjätunnukseni?
Mistä voin muuttaa tietojani?
Miten teen tilauksen?
Miten löydän aiemmat tilaukseni?
Voinko muokata tilaustani?
Voinko maksaa pankkikortilla?
Voinko tallentaa maksukorttini tiedot?
Saanko Bonusta?
Tuotteet ja korvaaminen
Kotiinkuljetus ja nouto
Yritysasiakkaat
Käyttötavaroiden palauttaminen