Tuotteet

Näin tilaat ja muokkaat

S-kaupat on ruoan verkkokauppa, jossa tilaaminen on mukavaa ja mutkatonta. Voit tehdä ruokaostoksesi joko osoitteessa s-kaupat.fi tai S-kaupat-sovelluksessa. Tilaaminen kannattaa aloittaa kirjautumalla S-käyttäjätilillesi. Kirjautuneena saat nimittäin ostoksistasi Bonusta, lisäksi tilauksesi tallentuvat ostoslistoja tai räätöityjä suosituksia varten.

  • Voit tilata ostokset kotiovellesi tai noutopisteeseen. Kun valitset toimitustavan, valitset samalla myymälän. Ostoksesi keräillään paikan päällä, joten näet siksi vain valitsemasi myymälän valikoiman. Voit toki vaihtaa myymälää myös kesken tilaamisen. Näet ilmoituksen ostoskorissasi, jos jo valitsemasi tuote uupuu valikoimasta.

  • Tämä on kauppareissun hauskin vaihe: käytä ostoslistojasi, poimi suosikkeja tai tutustu uutuuksiin. Kun valitset tuotteen ostoskoriin, voit myös jättää terkkuja ja toiveita keräilijälle. Kenties haluat kieltää tuotteiden korvaamisen tai tykkäät tietynlaisista banaaneista. Näet ostoskorisi summan kätevästi koko ajan.

  • Siirry tilaamaan ja valitse toimitusaika, jos et ole sitä vielä tehnyt. Tarkista tilauksen tiedot ja valitse maksatko pankki- vai luottokortilla. Lopullinen summa veloitetaan kortiltasi vasta keräilyn jälkeen. Varmistathan siis, että kortillasi on tuolloin tarpeeksi katetta.

  • Aika monelle meistä juolahtaa mieleen se kaapista puuttuva tuote juuri kun tilaus on lähetetty. Eipä hätää, voit helposti lisätä tai poistaa tuotteita tai muuttaa toimitusaikaa tilausvahvistuksessa ilmoitettuun ajankohtaan asti. Pääset muokkaamaan tilausta esimerkiksi tilausvahvistusviestissä olevasta linkistä.

  • Me toimitamme tilauksesi valitsemaasi noutopisteeseen tai perille kotiovellesi saakka. Saat meiltä tekstiviestinä tai sähköpostina ilmoituksen, kun ostoksesi ovat valmiina noudettavaksi tai kuljettajamme on tarkentanut toimitusajan. Nähdään pian!

Miten teen tilauksen?

  1. Valitse ensin, haluatko tilata ostokset kotiin kuljetettuina vai noutaa ne noutopisteestä.
  2. Valitse sitten myymälä, josta haluat tilauksen tehdä, sekä haluamasi toimitusaika.
  3. Lisää haluamasi ostokset koriisi ja tee tilaus.

Valitsemasi nouto- tai toimitusaika pysyy varattuna 15 minuuttia tai niin kauan kuin korin muokkaus on aktiivisesti käynnissä. Jos suljet selaimen tekemättä tilausta, valitsemasi aika vapautuu muiden varattavaksi.

Vinkki! Mikäli tilauksessasi on yksittäisiä tuotteita poikkeuksellisen suuri määrä, sinun kannattaa tehdä tilaus aikaisintaan 2–3 päivän päähän. Voit myös varmistaa saatavuuden myymälästä tai asiakaspalvelustamme.

Voinko käyttää viivakoodin skannausta kun lisään tuotteita koriin?

Kyllä, sovelluksessa on näppärä viivakoodiskanneri, jolla voit lisätä tuotteita ostoskoriisi. Löydät skannerin sovelluksen hakusivun oikeasta yläreunasta.

Vaikuttaako valitsemani myymälä siihen mitä tuotteita voin tilata?

Kyllä, sillä keräily tehdään paikan päällä valitsemassasi myymälässä. Valikoima vaihtelee meillä myymälöittäin.

Voinko vaihtaa myymälää, vaikka olen jo kerännyt tavaroita ostoskoriin?

Se onnistuu. Huomioi kuitenkin, että valikoima vaihtelee meillä hieman myymälöittäin. Mikäli ostoskoriin jo poimimaasi tuotetta ei löydy toisen myymälän valikoimasta, näet sen ilmoituksena ostoskorissasi.

Voinko hyödyntää aiempia S-kaupat-tilauksiani?

Todellakin! Kun olet kirjautunut sisään, voit kopioida aiemman tilauksesi ostoslistan kätevästi suoraan ostoskoriisi ja käyttää sitä uuden tilauksen pohjana. Voit myös koota valmiiksi ostoslistoja suosikkituotteistasi.

Voinko tallentaa suosikkejani?

Kyllä, kirjautuneena voit tallentaa, tarkastella ja poistaa suosikkejasi sekä lisätä niitä ostoskoriisi painamalla sydäntä tuotekortin yläkulmasta. Emme käytä tietoa suosikkituotteistasi muihin tarkoituksiin.

Miten löydän aiemmat tilaukseni?

Klikkaa sivun oikeasta yläkulmasta ihmishahmo-ikonia ja valitse Tilaukset. Jos käytät S-kaupat-sovellusta, pääset tarkastelemaan tilauksia näytön oikeasta alakulmasta kohdasta Tilaukset.

Tilaukset-sivulta näet aktiiviset tilauksesi sekä aiemmin meillä tekemäsi tilaukset. Voit kopioida minkä tahansa aiemmista tilauksistasi ostoskoriisi.

Jos haluat lisätietoa tietojenkäsittelystä, lue lisää tietoturvaselosteesta .

Ehdin jo tehdä tilauksen, mutta haluaisin vielä lisätä siihen jotain. Voinko muokata tilaustani?

Kyllä vain, ei hätää. Muokkaa tilausta yhdellä laitteella kerrallaan. Voit muokata tilaustasi tai peruuttaa sen tilausvahvistuksessa ilmoitettuun ajankohtaan asti. Kun olet kirjautunut sisään, pääset muokkaamaan tilaustasi suoraan tilausvahvistussivulta tai Tilaukset-sivulta. Pääset tilaukseesi myös sähköpostiisi lähetetyn tilausvahvistusviestin kautta. Kun olet lähettänyt päivitetyn tilauksen, tekemäsi muutokset ovat tallentuneet varmasti, kun olet saanut uuden vahvistusviestin.

Miten perun tilaukseni?

Avaa sähköpostiisi saapunut tilausvahvistus ja klikkaa “Muokkaa tai tee uusi tilaus”. Sinulle aukeaa verkkokaupan tilaussivu. Valitse “Peru tilaus” ja vahvista. Saat sähköpostiisi vielä kuittauksen tilauksen perumisesta.