
Helpoin tapa saada apua asiassa kuin asiassa on chatata meille.
Chatbot Ilona palvelee ympäri vuorokauden ja asiakaspalvelijat ovat paikalla ma-pe klo 8-22 ja la-su klo 10-18.
Miten luon käyttäjätilin ja kirjaudun?
Mikä on käyttäjätunnukseni?
Mistä voin muuttaa tietojani?
Miten teen tilauksen?
Miten löydän aiemmat tilaukseni?
Ehdin jo tehdä tilauksen, mutta haluaisin vielä lisätä siihen jotain. Voinko muokata tilaustani?
Paljonko tilaaminen maksaa?
Voinko maksaa pankkikortilla?
Voinko tallentaa maksukorttini tiedot?
Voinko luottaa siihen, että tilattujen tuotteiden laatu on sama kuin jos hakisin ne itse kaupasta?
Millä perusteella tuotteita korvataan?
Mistä tiedän tarkalleen, mihin aikaan tilaukseni tuodaan tai se on noudettavissa?
Mitä tapahtuu, jos kuljettaja on myöhässä?
Teen isoa tilausta. Saanko varmasti kaikki tilaamani tuotteet?
Miten voin maksaa tilaukseni?
Miten löydän aiemmat tilaukseni?
S-Business
Voinko palauttaa käyttötavaran?
Miten palauttaminen tapahtuu?
Millaisia tuotteita en voi palauttaa?
Mistä saan apua jos tilauksen teon yhteydessä herää jotakin kysymyksiä?
Chatbot Ilona palvelee ympäri vuorokauden ja asiakaspalvelijat ovat paikalla ma-pe klo 8-22 ja la-su klo 10-18.
Chat on vaivattomin tapa saada apua asiassa kuin asiassa nopeasti.
Lomakkeella voit antaa palautetta S-kaupoille ja tehdä tarvittaessa reklamaatiot, jotka pystymme tällöin käsittelemään kaikista nopeiten.
Etkö saanut apua muilla tavoilla tai onko asiasi kiirellinen?
Voit soittaa asiakaspalveluun, puh 09 4245 8661