Tuotteet

Hyvä verkkokauppatapa

Mitä verkkokaupan käyttäminen minulle maksaa?

Verkkokauppatilauksesi kokonaishinta koostuu tuotteiden hinnoista, kuljetuslaatikoiden pakkausmateriaalimaksusta sekä nouto- tai toimitusmaksusta. Tilauksesi loppusummaan ei lisätä mitään palvelumaksuja tai verkkokauppalisää. Noutomaksu sisältää meillä aina keräilyn. Kuljetusmaksu sisältää keräilyn lisäksi myös itse kuljetuksen hinnan.

Ovatko tuotteiden hinnat verkkokaupassa samat kuin myymälässä?

Kyllä vain, hinnat ovat ruoan verkkokaupassamme samat kuin paikan päällä valitsemassasi myymälässä ostostesi toimituspäivänä. Joskus harvoin voi siis käydä niin, että jonkin tuotteen hinta myymälässä ehtii muuttua tilauksen tekemisen ja tuotteiden keräilyn välillä. Pyrimme kuitenkin aina kertomaan tulevasta hinnan muutoksesta tuotesivulla, esimerkiksi silloin kun tiedossamme on kampanjahinnan voimassaoloaika.

Veloitatteko pakkausmateriaaleista?

Kyllä, veloitamme yhdestä kuljetuslaatikosta noin 60–75 senttiä, hinta hieman vaihtelee myymälöittäin. Maksu kattaa nipin napin laatikoista meille koituvat kustannukset, muita pakkausmateriaalimaksuja emme sinulta peri. Esimerkiksi pakasteiden pakkaamiseen käytetyistä muovipusseista emme veloita erikseen. Pakkausmateriaalien lopullinen hinta täsmentyy kun ostoksesi on pakattu ja tiedämme, kuinka monta laatikkoa lopulta tarvittiin. Koulutetut keräilijämme pakkaavat yhteen laatikkoon mahdollisimman paljon ostoksia varmistaen samalla, että ne kestävät ostostesi painon. Jos ostoksesi pakataan pahvilaatikoiden sijaan muovipusseihin, veloitamme niistä myymäläkohtaisen palvelumaksun alkaen 3 €.

Osaanko varmasti tehdä tilaukseni oikein?

Teemme kovasti töitä, jotta ostosten tekeminen on ruoan verkkokaupassamme mahdollisimman yksinkertaista ja selkeää. Kaikki tapahtuu ensinnäkin selvällä suomen kielellä. Meillä voit myös tehdä ostoksesi rauhassa ja ilman hoputtamista. Tavaraa kyllä riittää eivätkä hinnat muutu hetkessä. Saat sähköpostiisi vielä yksityiskohtaisen vahvistuksen tilauksestasi. Jos haluat muokata tilausta tai perua sen, onnistuu se näppärästi tilausvahvistuksessa olevaa linkkiä klikkamalla.

Mistä tiedän ostosteni todellisen loppusumman?

Ostokorisi summa päivittyy samalla kun lisäät tuotteita koriin. Ennen kuin lähetät tilauksen, näet vielä arvion loppusummasta, joka sisältää nouto- tai kuljetusmaksun sekä yhden pahvilaatikon. Loppusumma voi tästä vielä täsmentyä, jos pakkaamiseen tarvitaankin useampi kuin yksi laatikko tai jos tilauksessasi on esimerkiksi punnittavia, puuttuvia tai korvattuja tuotteita.

Teettekö maksukortilleni katevarauksen?

Kun maksat tilauksen, tarkistamme korttisi tiedot tekemällä 0,00 tai 0,01 euron suuruisen katevarauksen. Näin voimme varmistaa jo etukäteen, että maksukorttisi toimii ja kaikki on valmiina veloitusta varten. Veloitamme maksun kortiltasi kuitenkin vasta kun olemme pakanneet ostoksesi ja tiedämme loppusumman sentilleen. Sinun pitää siis muistaa varmistaa, että tililläsi on tuolloin katetta ja maksukorttisi asetukset ovat edelleen kunnossa.