Tuotteet ja korvaaminen

Voinko luottaa siihen, että tilattujen tuotteiden laatu on sama kuin jos hakisin ne itse kaupasta?

Kyllä voit. Henkilökuntamme on koulutettu huippulaadukkaaseen keräilyyn ja keräämme vain parasta laatua.

Millä perusteella tuotteita korvataan?

Jos tilaamasi tuote on loppunut myymälästä ja olet sallinut korvaamisen, etsimme tilalle toisen vastaavan tuotteen, joka on mahdollisimman lähellä puuttuvan tuotteen hintaa ja laatua.

Ensisijaisesti korvaamme tuotteita näiden periaatteiden mukaisesti:

  1. Laktoositon korvataan laktoosittomalla.
  2. Vähälaktoosinen korvataan vähälaktoosisella tai laktoosittomalla.
  3. Gluteeniton korvataan gluteenittomalla.
  4. Luomu korvataan luomulla.
  5. Sokeriton korvataan sokerittomalla.
  6. Kevyt- ja light-tuote korvataan kevyellä ja lightilla.
  7. Kotimainen korvataan kotimaisella.
  8. Tuote korvataan saman makuisella tuotteella.
  9. Korvaus tehdään asiakkaan toiseen jo tilaamaan tuotteeseen saman tuoteryhmän sisällä.