Tuotteet

Kotiinkuljetus ja nouto

Miten toimituksen seurantanäkymä muuttuu?

Kehitämme jatkuvasti kotiinkuljetuksiamme ja hiomme näkymää, josta voit seurata oman tilauksesi saapumista. Seurantanäkymästä näet tuttuun tapaan tarkat tiedot tilauksesi kulusta, mutta osa lisäpalveluista ei ole enää saatavilla 1.2.2024 alkaen. Et voi esimerkiksi enää valita toimituksen jättöä ovelle tai kierrätyspalveluita seurantanäkymästä. Toivottavasti tästä ei ole kovasti harmia!

Siirry lukemaan lisää kotiinkuljetuksista

Mistä tiedän, mihin aikaan tilaukseni tuodaan tai se on noudettavissa?

Voit seurata tilauksesi etenemistä, kun olet kirjautunut sisään. Näet Tilaukset-sivulta tilauksesi tämänhetkisen tilan ja voit tarkistaa vielä valitsemasi toimitus- tai noutoajan. Toimitamme tilauksesi valitsemasi ajanjakson sisällä. Useat kuljettajat voivat lisäksi lähettää omasta järjestelmästään seurantalinkin tai tarkennetun aika-arvion toimituspäivänä. Noutotilauksesi on puolestaan valmis noudettavaksi, kun valitsemasi aikaväli alkaa.

Mitä tapahtuu, jos kuljettaja on myöhässä?

Jos kuljetus syystä tai toisesta viivästyy, olemme sinuun yhteydessä etukäteen. Onneksi niin käy tosi harvoin. Teemme parhaamme, että saat tilauksesi täsmälleen sovittuun aikaan.