Kyllä voit. Koulutettu henkilökuntamme kerää sinulle vain tuoreimpia tuotteita ja parasta laatua.
Jos tilaamasi tuote on loppunut myymälästä ja olet sallinut korvaamisen, etsimme tilalle toisen tuotteen, joka vastaa mahdollisimman hyvin puuttuvan tuotteen hintaa ja laatua. Valitsemme esimerkiksi tuotteen, jonka tiedämme maistuvan mahdollisimman samankaltaiselta. Tiedämme toki, että jotkin tuotekriteerit ovat erityisen tärkeitä vaikkapa ruokavalion osalta. Sen vuoksi olemme tehneet itsellemme oivan ohjelistan:
Gluteeniton ➜ gluteeniton
Luomu ➜ luomu
Sokeriton ➜ sokeriton
Kotimainen ➜ kotimainen
Kevyt/light ➜ kevyt/light
Laktoositon ➜ laktoositon
Vähälaktoosinen ➜ vähälaktoosinen tai laktoositon
Kaupoissamme on laaja valikoima ja pyrimme aina täyttämään toiveesi! Kerromme kuitenkin verkkosivuillamme ja sovelluksessamme, mikäli jollakin tuotteella on heikko saatavuus. Voit siis helposti ennakoida sitä, mitkä tuotteet keräilemme sinulle.
Mikäli olet tehnyt tilauksen pitkälle tulevaisuuteen, voit tarkistaa tuotteiden saatavuuden ja tehdä mahdollisia muutoksia ennen kuin pakkaamme ostoksesi. Voit myös jättää toiveesi tuotteiden korvaamiseen liittyen – näin saamme aina tuotua sinulle sopivimmat tuotteet.
Keräämme kaikki verkkokaupan ostokset myymälöistämme, mutta valitettavasti kaikki myymälätuotteet eivät kuulu ruoan verkkokaupan valikoimaamme. Valitsemme tuotteet ruoan verkkokauppaamme aina tuotteiden saatavuus ja toimituksien sujuvuus edellä. Kerro rohkeasti omat valikoimatoiveesi – toteutamme saamiamme toiveita parhaamme mukaan.