Kyllä voit. Koulutettu henkilökuntamme kerää sinulle vain tuoreimpia tuotteita ja parasta laatua.
Huomioithan, että uunituoreet leivät saapuvat kauppaan aamun mittaan. Aamun ensimmäisiin tilauksiin emme voi valitettavasti taata kaikkien leipien saatavuutta.
Kyllä, kun ostoksesi on pakattu, lähetämme sinulle sähköpostin. Näet heti jos jokin tuote puuttuu tai se on korvattu. Korvaamme tuotteen vain, jos olet antanut meille luvan. Mahdolliset muutokset tilauksessasi voivat olla:
Tuote on korvattu - Tuote on päässyt loppumaan myymälästä tai myymälässä olevan tuotteen myyntiaika on liian lyhyt.
Tuote puuttuu - Tilaamasi tuote on loppunut tai myyntiaika on liian lyhyt, mutta et ole antanut meille lupaa korvata sitä. Joskus harvoin voi myös käydä niin, että korvattavaa tuotetta ei ole.
Määrä on muuttunut – Tuotetta on myymälässä vähemmän kuin mitä tilasit. Mikäli olet antanut luvan, saat loput korvaavina tuotteina.
Tuote on lisätty – Tämä voi tapahtua vain, jos olet sopinut vaikkapa keräilijän kanssa puhelimessa tuotteen lisäämisestä tai tilauksessasi on ollut jokin erikoistoive esimerkiksi palvelutorilta.
Jos tilaamasi tuote on loppunut myymälästä ja olet sallinut korvaamisen, etsimme tilalle toisen tuotteen, joka vastaa mahdollisimman hyvin puuttuvan tuotteen hintaa ja laatua. Valitsemme esimerkiksi tuotteen, jonka tiedämme maistuvan mahdollisimman samankaltaiselta. Tiedämme toki, että jotkin tuotekriteerit ovat erityisen tärkeitä vaikkapa ruokavalion osalta. Sen vuoksi olemme tehneet itsellemme oivan ohjelistan:
Gluteeniton ➜ gluteeniton
Luomu ➜ luomu
Sokeriton ➜ sokeriton
Kotimainen ➜ kotimainen
Kevyt/light ➜ kevyt/light
Laktoositon ➜ laktoositon
Vähälaktoosinen ➜ vähälaktoosinen tai laktoositon
Kaupoissamme on laaja valikoima ja pyrimme aina täyttämään toiveesi! Kerromme kuitenkin verkkosivuillamme ja sovelluksessamme, mikäli jollakin tuotteella on heikko saatavuus. Voit siis helposti ennakoida sitä, mitkä tuotteet keräilemme sinulle.
Mikäli olet tehnyt tilauksen pitkälle tulevaisuuteen, voit tarkistaa tuotteiden saatavuuden ja tehdä mahdollisia muutoksia ennen kuin pakkaamme ostoksesi. Voit myös jättää toiveesi tuotteiden korvaamiseen liittyen – näin saamme aina tuotua sinulle sopivimmat tuotteet.
Keräämme kaikki verkkokaupan ostokset myymälöistämme, mutta valitettavasti kaikki myymälätuotteet eivät kuulu ruoan verkkokaupan valikoimaamme. Valitsemme tuotteet ruoan verkkokauppaamme aina tuotteiden saatavuus ja toimituksien sujuvuus edellä. Kerro rohkeasti omat valikoimatoiveesi – toteutamme saamiamme toiveita parhaamme mukaan.